fredag 6 januari 2017

Hej! Jo jag har ju inte hört av mig sen förra året (haha jätte kul😑) iallafall eftersom jag inte håller på med youtube längre tänkte jag börja blogga, inte för att någon läser den men ändå. Iallafall, idag hände något väldigt väldigt hemskt.... min mormor har dött i eftermiddags, min morbror ringde min mamma för min mormor och all släkt på mammas sida bor i USA så iallafall så ringde han till mamma och berättade :( jag mår ganska dåligt men vad ska man säga, ja jag har gråtit endel. Men jag har inte träffat mormor jättemycket typ om man lägger ihop det blir det ca 3-4 månader för att hon bodde i ett annat land (USA) så jag kände inte henne så mycket men jag älskar henne ändå hon är/var ju ändå min mormor.... Bra sätt att påbörja det nya året på va?! Nej! Skulle inte tro det!😭 Aja ha en bra kväll så hörs vi imorgon hejdå😭😘❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar